۳۱ خرداد ۱۳۸۹، ۱۳:۱۴

جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی/

هیتزفیلد: تاکتیک ما همچنان دفاعی است/ خط حمله شیلی قوی‌تر از اسپانیاست

هیتزفیلد: تاکتیک ما همچنان دفاعی است/ خط حمله شیلی قوی‌تر از اسپانیاست

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس که در بازی قبل توانست از سد تیم پر ستاره اسپانیا بگذرد، بازی امروز این تیم در برابر شیلی را دشوارتر از بازی برابر ماتادورها توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، "اوتمار هیتزفیلد" سرمربی 61 سال تیم ملی فوتبال سوئیس که در بازی نخست با شکست اسپانیا شگفتی ساز شد، بازی برابر تیم ملی فوتبال شیلی را با توجه به هجومی‌تر بودن این تیم سخت‌تر توصیف کرد.

هیتزفیلد با اشاره به بازی امروز تیم‌های ملی فوتبال سوئیس و شیلی که در شهر "پرت الیزابت" برگزار می شود، اظهار داشت: می خواهیم با برد در این بازی صدرنشین شویم تا صعود خود به مرحله یک شانزدهم نهایی را تثبیت کنیم.

سرمربی سوئیس با تاکید بر اینکه در این بازی نیز همچون بازی با اسپانیا تاکتیکی دفاعی اتخاذ خواهد کرد، تصریح کرد: خط حمله شیلی از اسپانیا قوی‌تر است، پس ما هم باید از لحاظ دفاعی در برابر آنها بهتر باشیم.

وی با خودداری از اعلام تاکتیک‌های اصلی خود در بازی برابر شیلی، افزود: ما در هر بازی بدون در نظر گرفتن تیم مقابل برای برد تلاش می کنیم و با برد برابر شیلی می توانیم صدرنشینی را با دست خود بدست آوریم.

خاطر نشان می شود، تیم ملی فوتبال سوئیس و شیلی هم‌اکنون در گروه خود با یک برد از یک بازی صدرنشین هستند و اسپانیا و هندوراس که در روز اول برابر این دو تیم شکست خوردند، بدون امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

بازی امروز شیلی و سوئیس صدرنشینی یکی از این دو تیم را تضمین کرده و تا حدود زیادی یکی از تیم‌های صعود کننده از این گروه به مرحله یک شانزدهم نهایی را معرفی می کند.

دیدار امروز سوئیس و شیلی از ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران با قضاوت یک تیم داوری از آسیا که "حسن کامرانی فر" کمک داور برجسته ایرانی در آن حضور دارد، برگزار می شود.

این تیم داوری پیش از این دیدار تیم‌های ملی فوتبال مکزیک و فرانسه را که با برد 2 بر صفر مکزیک همراه بود، با موفقیت قضاوت کرده است.

کد خبر 1104673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha